
Mnogi učenici imaju ovih dana poteškoće pri prijavi u e-Dnevnik i druge usluge putem korisničkih računa s domene skole.hr. Zato obavještavamo sve roditelje i učenike da su korisnički računi svih učenika ispravni te da su svi učenici upisani u središnju evidenciju učenika (e-Maticu) i u svoj ovogodišnji razred u e-Dnevniku.
Ispravnost korisničkih podataka učenici mogu provjeriti na mjestu gdje mijenjaju lozinku (info.carnet.hr) ili prijavom u Loomen. To su svi učenici prvih razreda učinili na nastavi informatike.
Poteškoće nastaju pri ulazu u e-Dnevnik i pri upotrebi usluga iz paketa Microsoft 365, a uzrokovane su značajnim promjenama koje je CARNET proveo ovo ljeto.
U CARNET-u su svjesni ovih poteškoća se rade na njihovom uklanjanju.
Roditeljima kojima hitno treba potvrda o školovanju djeteta preporučamo da se pokušaju prijaviti u e-Dnevnik putem sustava e-Građani. Ako niti to ne uspije, učenik može podići potvrdu o školovanju u administraciji škole (prvi kat, druga vrata iza tajništva).
Ako će poteškoća potrajati do ponedjeljka, promijenit ćemo način prijave na fakultativnu nastavu, o čemu će učenici biti obaviješteni putem oglasnih ploča u školi (do sad imamo 122 odgovora, učenika koji su se uspjeli prijaviti, no vjerujemo da bi je za fakultativnu nastavu zainteresirano više učenika).