preskoči na sadržaj

Športska gimnazija Zagreb

Login
Tražilica
Problem s prijavom?

Ne možete se prijaviti na CARNET-ov webmail, Loomen, Postani student ili neko od drugih web sjedišta koja su vam potrebna za rad?

Prije nego što zaključite da, na primjer, Loomen ne radi i da ne trebate poslati zadaću, provjerite:

  1. jeste li dobro napisali svoje korisničko ime:

    Korisnička imena na domeni skole.hr upotrebljavaju svi učenici i nastavnici u Hrvatskoj, a sustav jedinstvene prijave (AAI@Edu.hr) i studenti te njihovi nastavnici.

    To je ukupno preko 900 000 korisnika, od kojih većina navedene sustave upotrebljava uspješno.

    • ime, prezime i eventualno broj
    • ako se u adresi stranice na kojoj upisujete podatke za prijavu ne nalazi domena skole.hr, jeste li napisali korisničko ime u obliku ime.prezimeX@skole.hr
       
  2. jeste li dobro napisali lozinku:
    • je li vam Caps Lock uključen ili isključen, je li vam Num Lock uključen ili isključen
    • je li vam postavljena hrvatska tipkovnica (potražite oznaku jezika npr. u Windowsima desno dolje)
    • pokušajte lozinku napisati u programima Blok za pisanje ili Word i provjerite pišete li zaista znakove za koje mislite da ih pišete
       
  3. možete li se prijaviti na neki drugi sustav koji zahtijeva iste korisničke podatke:

Možda web-preglednik zna vašu lozinku, a vi ne?

Ako se na nekom računalu (mobitelu, laptopu,...) uspješno koristite e-Dnevnikom, webmailom. Loomenom ili sl. zato jer imate upisanu lozinku u svoj web-preglednik, a ne možete je se sjetiti, otvorite stranicu za prijavu na računalu na kojem se možete prijaviti te sami pročitajte pohranjenu lozinku.

Sve su pohranjene lozinke dostupne iz izbornika web-preglednika:

  • Chrome: Postavke > Automatsko popunjavanje > Zaporke
  • Firefox: Mogućnosti > Privatnost i sigurnost > Obrasci i lozinke > Spremljene prijave
  • Edge: Postavke > Lozinke > Spremljene lozinke
  • ....

Nakon izbora navedene funkcije treba izabrati web-sjedište za koje tražimo lozinku te kliknuti na oko pokraj skrivene lozinke. Po potrebi treba upisati i lozinku za prijavu u Windows.

Ako ništa ne pomaže...

Ako se ne možete prijaviti niti na jedan od navedenih sustava, možda ste zaista zaboravili korisničke podatke, a možda vam je CARNET zaključao korisnički račun. Korisnički se računi mogu zaključati u slučaju da se račun upotrebljava u neželjene svrhe – na primjer, ako ste lozinku upisivali na zaraženom računalu te je neželjeni program doznao vašu lozinku i sad je zloupotrebljava za slanje spamova ili prijetnji, širenje zaraze i sl.

U tom se slučaju osobno javite administratorici imenika, profesorici Cvitković. Termin susreta se može dogovoriti e-poštom, ali se na taj način ne smiju slati lozinke!

Problem s prijavom samo na jedan sustav

Ako ste maturant i ne možete se prijaviti na sustav Postani student, a sve ostalo vam prolazi, javite se koordinatorici za Državnu maturu.

Za sve ostale sustave javite se profesorici Cvitković.

preskoči na navigaciju